Hoe bestel ik iets bij schoonmaaksystemen

Zoek het artikel dat je wilt kopen en leg het in je winkelwagentje. Wil je verder rondkijken? Geen probleem, het artikel blijft in je winkelwagentje liggen. Als je meteen wilt bestellen, klik je op ‘Ga naar winkelwagen’.

Log, indien nodig, in op je account. Als je er nog geen hebt, kun je er tijdens de bestelling een aanmaken.

Bestelling controleren

Kies de verzending van je bestelling. Geef daarbij aan waar we je bestelling moeten bezorgen. Je kunt een ander bezorgadres ingeven of, als dat kan je bestelling bij ons afhalen.

Betalen en afronden

Kies hoe je wilt betalen. Je kunt betalen met iDEAL, Paypal of, indien afhalen op locatie. Klik op ‘Bevestigen’ om je bestelling af te ronden. Als je niet achteraf betaalt, betaal je meteen in de veilige omgeving van je bank.

Wat is de levertijd van de bestelling?

Producten op voorraad worden binnen 48 uur verzonden (mits deze op voorraad zijn). Wij geven u ook de optie om een spoedlevering te plaatsen. Wij kunnen dan op werkdagen binnen 24 uur leveren. Bestellingen die op vrijdag of in het weekend worden geplaatst worden uiterlijk dinsdag verzonden. Heeft u een spoedbestelling? Bel of app ons dan, zodat wij kunnen overleggen wat de mogelijkheden zijn.

at zijn de verzendkosten?

Wij hanteren verzendkosten van Euro 6,95 excl. btw bij reguliere verzending (48 uur) bij een bestelling onder Euro 100,- euro excl. btw. Boven de Euro 100,- rekenen we geen verzendkosten.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen.

U hoort na het bestellen een bevestigingse-mail van ons te ontvangen. Heeft u die niet gekregen dan is uw bestelling mogelijk niet bij ons binnen gekomen. Heeft u via iDEAL betaald? Controleer dan of de betaling van uw rekening af is geschreven. Is dat niet het geval dan hebben wij de bestelling niet goed ontvangen. U kunt dan het beste opnieuw bestellen. Twijfelt u of uw bestelling is doorgekomen? Neem dan voor de zekerheid contact met ons op

Is betalen bij Schoonmaaksystemen veilig?

Betalen bij Schoonmaaksystemen.nl is 100% veilig. Wij werken met het betalingssysteem: Mollie. Betalingen komen daardoor correct bij ons aan en worden meteen verwerkt. U ontvangt na bestelling direct een orderbevestiging in uw e-mail. Heeft u nog vragen over betalen aan ons? Neem dan contact met ons op.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen.

U heeft wel een orderbevestiging per e-mail ontvangen maar uw bestelling is nog niet binnen? Dan kan er iets zijn misgegaan. Wilt u contact met ons zoeken? Dan lossen we het zo snel mogelijk op.

Wat gebeurt er met uw gegevens, nadat u heeft besteld?

Uw gegevens worden gebruikt om uw bestelling bij u op locatie te leveren. Indien er bijzonderheden zijn met uw bestelling gebruiken wij u gegevens om contact met u op te nemen.
Als u een account heeft aangemaakt slaan wij u gegevens op, zodat u de volgende keer sneller en gemakkelijker kunt bestellen.
Wij gebruiken uw gegevens ook voor het verzenden van onze nieuwbrief. Hierin krijgt u de maandelijkse acties van ons te zien. Wilt u onze nieuwsbrief niet meer ontvangen? Kies dan onderaan de mail om uit te schrijven.